Tuesday 5 April 2011

nafsuku sudah terbatas dek kerana wayar....

hye.. semoga kamu, kamu, kamu dan kamu sihat-sihat sahaja. saya sihat macam biasa. pasal surgeri semalam, da ok je sebab arini boleh makn kentang yang dilenyek-lenyek + nasi kembang (letak nasi dalam kuah sup, lepas tu lenyek-lenyek juga) kena buat macam ni sebab kat cafe tak ada bubur..kesiann..... 3 jam selepas surgeri, dah boleh minum milo tapi TAK BOLEH MAKAN tau! sebab masih bleeding but not so crucial. dah makan ubat tahan sakit, ok la...

oleh kerana esok pasang wayar, aku dah tak boleh makan menjangkau tahap nafsu makan! aku rase pasni makan bubur gune straw je.. rilex and cool beb! aku rase selepas hari esok aku akan terkenang-kenang zaman rakus BOLEH MAKAN APA SAHAJA! wow..nikmatnya dunia makan ni..hahaa. meh sini aku bagitau aku pegi mana je untuk makan.

satu petang yang indah,rasa bosan duduk rumah aku pergi jalan-jalan kat shah alam jumpa member (walhal niat nak pergi library siapkan slide untuk teaching-interview purpose)-macam biasa niat tersasar dan kami pergi makan. nak makan kat mane ea? blurrrr.. blurrr.... kar mane? burger king? owh tak best macam pergi McD je..last-last aku ajak member aku pergi tupai-tupai restaurant kat key el.. tapiii semua membantah sebab jauh kot hari pun da agak petang. jeng jeng jeng..rupa-rupanya tupai-tupai ada kat shah alam la.... dekat je kat seksyen 13...


tupai-tupai restaurant, sek 13 shah alam

this restaurant available at 5pm, but because of we're desiring to eat western, we had to wait another 1 hour....what? what can we do...so kami pergi sembahyang dulu. apa-apa pun solat yang paling penting ok! so kitorang vroommmmm  pergi ke MASJID SHAH ALAM.. hehheee..
sembahyang lah anda sebelom anda disembahyang kan
dah lapar dah lapar tak sabar nak makan!
boleh order macam-macam kat sini, ada western and local cuisine
muka tension sebab da lapar..heheh + bateri HP kong, xboleh main message
yang hijau tu air aku. KIWI juice (aku sibuk main nset lagi.hhahaa)
ni la makanan die..sedap2!!!
lamb chop! melting...ya

aku gemar makan sirloin black pepper sauce!
fokus kat mane ni? owh thousand island pun sedap instead of the salad..hehe

licin sebab sedap sangat! + lapar gila

affordable price ya! okeyh terima kasih tauke yang belanje

ada hati nak datang sini lagi yeya!

bila da malam tupai pun tidur~~~
hehheee... sedap la jugak. puas hati!... western food basically sedap tang beef and chicken. pasni jamah bubur je.tak pown lepas ni hunting for tempat makan basic yang ada porridge atau mash potato. hihiiii..aku dah ada tujuan dah lepas ni tapi tempat makan yang common la:

McD: bubur McD # KFC: mash potato # pizza hut : mushroom soup # ice room : porridge # ani sup utara  : porridge jugak # pak li: porridge jugak # secret recipe : mushroom soup... itu je la yang aku boleh makn lepas ni... yeya! agak-agak aku style makan dah berubah aku boleh kurus tak? .....tunngguuuuuuuuuuuuuuuuuu....ye saya tahu gigi saya berterabur..( buat muka kesian).

 kalo ada sape-sape nak suggest tempat best for braces girl pun boleh jugak! muah!

4 comments:

Dayana Z said...

serious makanan2 ni sume nampak sodappp :D! hehehe

sudi2lah singgah ke

www.herstoriie.com

pula ea :D! salam perkenalan

dedey said...

hee..memang sedap..dayana patot cuba.yeya!

salam perkenalan juga.peace! =D

Kembang Perawan 3288 said...

makanan sahaja.

dedey said...

sedap arbi wei..aku ad byk lgi tempat nk gi..nak join? hehhheee